Thursday, December 18, 2008

Semoga Abadi


Aku tak perasan pun lagu CallerRingTone aku yang ke-2 adalah lagu ni, sehingga satu hari Temanku tegur kata yang dia suka lagu baru kat phone aku. Aku tak perasan lagu apa.. aku tanya Temanku tajuk lagu tu, tapi dia kata dia pun tak tau.. Hohoho..! Akhirnya aku call phone aku sendiri.. dan dengar sendiri CallerRingTone rupa2nya lagu MishaOmar ni.. Semoga Abadi. Aku kata kat Temanku, "Lagu oghe kita" hehehe.


Semoga Abadi - Misha Omar

Kau datang bagaikan mimpi
Kau hadir tak sedari
Sekian lama ku nanti
Kau di sini

Mungkin kehendak Ilahi
Segalanya ku jalani
Biar lelap tidurmu
Dipelukku

Cinta ini
Ku persembahkan
Setulus hati kasih
Kepadamu
Seandainya engkau mengerti
Hanya kau yang ku miliki
Dalam hidupku

Kasih sayang ini
Semoga abadi
Kan ku bawa sampai akhir nanti


Bestlah lagu ni.. aku suka banget. Love the melody and lyric. Simple, yet romantic. Semoga abadi.. dan itu jugalah harapan aku.. Semoga abadi..


Salam kasih.

2 comments:

kajangmalihilang20minitgibermanjadgnmamakgerai said...

kalau saya nyanyikan lyric lagu ni..gamaknya banjir kilat KL pagi nih kan hehe..

adibah said...

kajangmali,

nyanyi la... kasi ujan sket.. panas nih.. hik!