Tuesday, December 9, 2008

Situ Sana Sini - AP2

Aku ke situ sana sini Jumaat lepas. Macam2 yang perlu diuruskan. Kena buat sebelum cuti Raya Haji. Macam masuk rancangan Amazing Race pulak.. ke situ ke sana ke sini. Jomm!!!


Sebelum selesaikan segala urusan, ada tanggungjawab sosial yang perlu dijalankan. Membantu kawan-kawan yang masuk "lumba nyanyi" (masih boleh diterima pakai kah perkatan ini, ya..) memilih lagu yang bakal ditandingkan. Tapi, aku di KTV ini sekejap sahaja.. sebab ada urusan lain lagi..


Dari KTV, aku ke Setapak untuk urusan seterusnya. Aku kagum sungguh. Dalam masa kurang dari sejam, segala urusan selesai..! Elok juga cepat selesainya.. sebab aku perlu ke tempat lain lagi untuk urusan seterusnya. Jumaat beb... jalan jam!! Hiks!


Aku ke kedai ini.. di MidValley. Beratur panjang...! Ramai sungguh orang nak berurusan 'tukar suka sama suka' ni.. Dah selesai sessi tukar menukar, aku terus ke tempat temujanji. Aku ada pesan barang untuk hadiah the lucky 10000th visitor untuk blog ini. Lepas temujanji, aku ke Jusco pula.. cari wrapper & ribbon & paper bag.

Ramai sungguh orang di MidValley. Meriah dengan hiasan sempena Krismas di sana sini, di seluruh pelusuk dan ceruk. Hinggakan aku beberapa kali tertanya-tanya.. "Bukankah hari Isnin nanti.. Raya Haji?"


This is the gift for the lucky 10,000th. Hasil kerastangan aku membungkus hadiah. Huhu. Aku tak tau nak beli apa sebenarnya.. mencari yang nice & practical. Hasil hadiahnya.. sila intai di blog the lucky 10,000th ya.. . Mungkin the next hadiah untuk the lucky 100,000th pulak.. Uishhh!!! jauh lagi tu...!!!! Hehe.


Salam kasih.

6 comments:

Zuer said...

cik tipah jangan jelas ek !!!!huhuhu
larikkkk!!!!

Anonymous said...

hasil kerastangan bungkus adiah? bukan dah expert sejak dulu lagi ke? purak2 lupa lak uol ni kan.

*sambil nyanyi2 kau sehangat api..kau membara!! lalalala.....

adibah said...

zuer,

lari laju sikit.. lari jejauh tau!! :-)

adibah said...

ciktipah,

it has been a while.. gittew.. sampai hilang seninya occay!!

*nyanyi.. kau buat ku kata.. oh la la la la

Anonymous said...

nak ituttttt KTV....plss plssss

anyway..tahniah dpt new passport...leh laa terbang sini sana yesss yessss hihihi..

adibah said...

kajangmali,

jom!