Monday, October 20, 2008

Aidilfitri Di Opis

Jumaat lepas, ada sambutan Aidilfitri di ofis. Disebabkan kami mula kerja awal, seawal 5.30am, jamuan bermula jam 8.00am. Banyak sungguh juadah, dah jadi ala2 hotel buffet. Kalau nak tengok gambar makanan, boleh tengok kat blog Zuer.






Lepas makan, kami satu department turun ke lobi untuk sessi bergambar. Riuh satu lobby. Jamuan bersambung sehingga sessi tapau menapau sebelum balik.

Salam kasih.

6 comments:

kajangmalibanguntidopukul6.20tadi said...

entry at 6.10 AM???? uishh hehe,
sama time dgn pakcik poie noreh nih..

CikTipah said...

haiyoohhh...

4 ari tinggal cuma ada entry ni sajork? yg ni mek dah baca kt blog zuer dah.

more stori plissssss!!!!!

SeptemberSebelas said...

kajangmali,

i dah sampai ofis u baru bangun tido.. :-)

SeptemberSebelas said...

ciktipah,

more story pi klik kat blog zuer .. ekekekekeke. Untungnyer kalo opis mate pun ada blog kan zuer kan? ihiks!

Zuer said...

yo lah...!!!

SeptemberSebelas said...

zuer,

tengkiu.. tengkiu!