Friday, October 24, 2008

Celebrity Collage by MyHeritage - Tagged by Sue

Aku telah di "tag" oleh Cikgu Su. Nak testing kengkonon muka aku ni macam muka celebrity mana yang ala2 dikenal dek orang-orang kat MyHeritage tu. Inilah hasilnya...


MyHeritage: Celebrity Collage - Family tree template - Genealogy software


Yang tak leh tahan untuk aku gelak tu... ada ke muka aku ala2 Whoopi Goldberg ittew? Ekekekekekeke. Muka hero Winter Sonata pun ada occay! Agaknya tang cermin mata kot. Hahahahaha... Aku ada try banyak gambar... kebanyakannya duk samakan aku dengan Koda Kumi nih.. Sapa dia ye? Aku pun tak tau.. Sesapa nak try boleh jugak.. Sila.. sila...

Salam kasih.

4 comments:

Unknown said...

owhhh...koda kumi tu....

mek pun tatau! hiksss.

eh..tp ok laa tu. kodakumi. ada mi mi mi. huh mmg sama!

Zuer said...

sekali nampak mcm whoopi plak...warna jer laen !!!

adibah said...

ciktipah,

hahahaha..

adibah said...

zuer,

tu la pasal!!! hahahahahaha