Thursday, October 9, 2008

Wanita - Entry ke 300



Wanita - Datuk Siti Nurhaliza

Aku wanita punya hati nurani
Yang tak dapat di bohongi
Pabila cinta telah membutakan mata
Dan membuat tuli telinga

Apakah salah jika aku menyinta
Apakah salah jika engkau ternyata
Pilihan hati belahan jiwa ku ini

Cinta ku ini anugerah terindah
Dari yang Maha Kuasa
Cintaku padamu tak pernah berubah
Meskipun kita berbeza

Apakah salah jika aku menyinta
Apakah salah jika engkau ternyata
Pilihan hati belahan jiwa ku ini

Aku wanita aku kaum hawa
Yang memang rapuh hatinya
Aku wanita aku punya cinta
Selayaknya manusia

Apakah salah jika aku menyinta
Apakah salah jika engkau ternyata
Pilihan hati belahan jiwa ku ini

Aku wanita aku kaum hawa
Yang memang rapuh hatinya
Aku wanita aku punya cinta
Selayaknya manusia

Apakah salah jika aku menyinta
Apakah salah jika engkau ternyata
Pilihan hati belahan jiwa ku ini

Ku wanita....
Yang hanya perlu kau fahami............



Lagu favorite CheAh. Bila daah banyak kali dengar, macam best pulak lagu ni...


Salam kasih.

10 comments:

CikTipah said...

gambar hiasan ngan lirik lagu cam takde kena mengena laa.

sila elaborate!

su said...

lagu peberet su ni..huhu! nak amik lirik ni buleh?hehe...

Zuer said...

betui...betul....betul...tolong elaborate sikit...pak sik pun tak paham ler...!!!

kajangmalitetaplelakiselamanya said...

mungkin tuan punye blog nak citer kat readers...dia seorang wanita yang mempunyai tangan wanita lah kut...

betul ka tuan punye blog?..

SeptemberSebelas said...

Su,

Best kan lagu ni.. Sila su.. sila... :-)

SeptemberSebelas said...

Ciktipah & Zuer & Kajangmali,

Betul lah jawapan Kajangmali tu, lagu wanita, tunjuk ler tangan wanita.. takkan nak tunjuk tangan lelaki kan.. :-)

Kajangmali = thank you ;-)


*teringin nak orang sarung cincin kat jari manis pulak.. hiks!

Zuer said...

untung ler siapa dapat kawin ngan kak dib...bertuah sangat laki tu...baik hati, ramah...ishhh rugi lah lah kalau lelaki tu !!!!

Anonymous said...

memang favourite pun...
boleh buat "orang tu" terharu..
hahahaha

SeptemberSebelas said...

zuer.. zuer... akak blanjer breakfast hari senin nanti ya.. hahaha

SeptemberSebelas said...

anonymous = CheAh ya... ;-)