Sunday, October 12, 2008

Jalan Jauh Cari Makan






Pada suatu hari, makan tengahari luar dari KL. Kira2 sejam perjalanan melalui PLUSHighway. Gulai ikan keli itu sangat pedas tetapi sedap. Temanku pilih ikan percik Sedap jugak.


Salam kasih.

8 comments:

Zuer said...

makan kat maner tu ? g tau ler,...nampak mcm sedap

CikTipah said...

oooohhh...ponteng keje yea jln luar2 kl. apsal tak singgah trus mkn kt sini?

*larikkkkkkkkkkk

SeptemberSebelas said...

zuer,

cuba teka kat mana.. kalo betul nanti akak blanjer bfast kat cafe!

SeptemberSebelas said...

ciktipah,

nantilah kalo ada rezeki, kitorang lunch kat pasir gudang pulak :-)

kajangmalisukateluritikgulai said...

jauhnye gi lunch!!!..ishh ishh

teka teki tu utk zuer je ker? kalau saya teka, leh dpt hadiah gak tak?..

pasir gudang pun ada ikan gulai pedas percik gak ker nih?..

SeptemberSebelas said...

kajangmali,

cuba la teka kalo pandai.. hahaha


kat pasir gudang ada kot ikan percik..

:: NbC :: said...

wahhhhh, cedapnya...!

sib baik buka ni da abis posa..

SeptemberSebelas said...

pinky beb,

memang sedap uols!