Monday, October 6, 2008

Cousin-In-Law (C.I.L)


Alhamdulillah, selesai sudah majlis pertunangan. Proses perbincangan pun sekejap je.. kurang dari 10 minit. Itulah senangnya kalau dah buat pra-perbincangan awal-awal. Masing-masing dah setuju. Cuma nak buat pengumuman rasmi je. Tak perlu pantun segala. Nasib baik. Kalau tak agaknya berpeluh jugak wakil kami nak berpantun2.

Bakal mertua nampak nervous jugak bila sarung cincin kat bakal menantu. Maklumlah, menantu pertama.. belum ada pengalaman lagi. InsyaAllah majlis akad nikahnya akan berlangsung tahun depan. Ramai nak naik pelamin tahun depan nih.. Lepas ni giliran siapa pulak nak tunang agaknya ye..? Huhu. Congratulations Azmi&Busrah. Semoga kekal hingga hujung nyawa.


Salam kasih.

4 comments:

CikTipah said...

berseri2 dia lain mcm jek yg baju ijau tuh. adakah dia yg next???

ataupun yg baju virew2 itam tuh??

sapa nak jwb nih. uols? sila jwp.

tak pun mintak tolong cik kajang tolong jwb leh ka? ooo cik kajang? tak abis2 beraya lg ke? sila sila tolong jwb.

SeptemberSebelas said...

mek totop molot lah uols... hikkk!

KajangMaliPakaiBajuBelangBelang said...

*rasa nak berpantun lak pagi nih...
bole ka nih???..

telanjanG Pak Malau telanjanG bulat,
telanjanG Pak Kajang telanjanG
adussss maluuuuuu!!!,
keputusan sapa next turn lom dibuat,
kita sama sama nunggu Tok Najib jadik PM dulu....

SeptemberSebelas said...

kajangmali

tiru pantun dari blog ciktipah ye? :)