Tuesday, October 7, 2008

Beli Tiket Belon


Aku udah meli tiket belon ke Kuching bulan 11 tok tadik. Ismeza malar jak tipon nanyak dah meli tiket sik. Zura gia juak. Selagi aku belum meli, selagi ya lah nya malar sms nanyak bila nak balit ke Kuching. Nya madah aku tok bukannya "buang batu", tapi abis segala dak kayuk besi tanah rumah dibuang juak. Sik sabar rasanya nak ke reunion kamek urang ex-ITMCS. Lamak dah aku sik jumpa ngan sidak oiii... dalam 17 taun camya. Sure macam2 cerita dapat dishare kelak bah. Macam2 soklan lah keluar kelak. Hehe. Arap2 ramei la sidak dari batch aku akan turun ke Kuching untuk reunion tok. Rinduk ati nak ke Kuching...

Korang paham ke apa yang aku tulis ni, agaknya eh? Hehe..


Salam kasih.

8 comments:

kajangmalibarunakbelajarminangpeninglakdgnbahasasarawak said...

*angkat tangan....faham cikguuu!!

CikTipah said...

nak itottttttT!!!!!!!!!!!!!

Zuer said...

kamek nak juak ikut ke kuching. lamak dah kamek sik ke kuching. ada dalam 5 taun camya. Rinduk ati nak makan mee kolok.!!!!

PUTUBAMBU said...

er..yg putu paham.. dah beli tiket utk balik kuching bulan 11 nanti.

yg lain..sik faham sangat..sikit2 jek... fenin baca..

SeptemberSebelas said...

kajangmali,

faham ye? bagus.. :-)

SeptemberSebelas said...

ciktipah,

jom! lama dah tak gi seafood kat Buntal kan?

SeptemberSebelas said...

Zuer,

pandey kitak kelakar sarawak eh....:-)

SeptemberSebelas said...

Putu,

hehehe.. pandai putu.. :-)