Sunday, October 26, 2008

Selesai Sudah

Alhamdulillah, selesai sudah final exam petang tadi. Rasa lega. Selesai sudah semester kedua. Lagi 3 minggu, bermula pula episod seterusnya. Aku nak ucap terima kasih banyak2 kat kawan aku yang bantu aku buat revision. Tutorial over the phone.

"Awak, cerita sikit pasal Pricing Strategy & Global Marketing" kata aku. Dia pun terus la bla bla bla, pok pek pok pek. What I did was only listen. Dengar dia citer. Nasib baik menyebelahi aku.. betul keluar soklan Pricing Strategy & Global Marketing you.....! Alhamdulillah. Thank you so much..!



Buat sementara ni, sebelum bermula semester ke-3, aku nak relax....rehatkan minda.. Bestnya kalau boleh duk relax kat tepi laut...


Salam kasih.

6 comments:

Unknown said...

haiyohh uols. kalo nak feel2 dok tepi laut kang jgn sesekali occay buat aksi yg mcm yg dlm gambar tu.

gempar nnt laut tu jadiknye.

gitu!

adibah said...

CikTipah

Aiyohhh!! Haruslah Tsunami kali ke-2 uols!!! Kan....!!

Zuer said...

siapa kah gerangan kawan tu? baik nyer dier...sesuai jadi lecturer lah kawan tuh!!!

adibah said...

Zuer..

Baik kan? Seronok duk berhujah dengan dia.Memang sesuai jadi lecturer :-)

Anonymous said...

tahniah. teruskan usaha anda....

adibah said...

Kajangmali,

Thank you.