Monday, October 6, 2008

Emil Rambut Pacak

Emil, anak ke-3 cousin aku. Aku cuma berpeluang jumpa dia masa raya je. Makin lama makin comel si kecik nih. Kata orang, kalau hilang, tau dah anak sapa nih.. sebab muka dia sama dengan muka Papa dia masa kecik2.


I'm Emil and I'm 3 years old.


Me : Siapa buat rambut Emil ni?
Emil : Rambut pacak Papa buat.


Aksi PowerRangers

Aksi Ben 10

Aksi Ben 10 lagi

Aksi tunjuk gigi :-)

Kata Papanya, Emil tak nak pakai songkok raya, sebab nak rambut pacak. Katanya hari2 Papa&Mama duk kena lari sana sini nak menengokkan Emil. Lebih mencabar dari AmazingRace.

Salam kasih.

6 comments:

Zuer said...

yer lah pacak lah rambut dier...dier belum tengok lagi rambut uncle zuer...lagi pacak...!!!huuhuhu..ha kak dip..jgn pikir lain plak !!! rambut jer k

SeptemberSebelas said...

rambut uncle zuer kalo cicakman jatuh pun boleh injured.. hehe

CikTipah said...

emil ni tomel laa. leh jadik celebrities. cpat2 introduce kt uncle kemal.

hiksss...matilaa kemal marah buh nama dia disini

SeptemberSebelas said...

ciktipah,

ittew lewww ciktipah.. mek & krozi dah ada ura2 nak kenalkan kat uncle kemal. mesti kawan baik uncle kemal tu suker nengok kecomelan sikecik nih..

KajangMaliBeranganNakStyleRambutPacakWalaupunDiaTadekRambut said...

adik emil, pakcik nak tiru rambut adik emil leh tak? pakcik sanggup bayar royalti pun takpe..

SeptemberSebelas said...

hehe ;-)