Wednesday, October 8, 2008

Feri Penang

Nak ke Penang, aku drive ikut Jambatan Pulau Pinang. Aku tak snap gambar Jambatan Pulau Pinang sebab jambatan tengah upgrade. Nak keluar dari pulau, kitorang guna feri. Boleh jugak sambil2 tu relax2 sebelum sambung drive balik KL. Nasib baik tak banyak kereta yang Q untuk naik feri.



Dari tempat Q untuk naik feri.

Jambatan yang sambungkan terminal & feri

Nak masuk feri dah. Yeay!

Dalam feri

Bye2 Penang

Feri lain, dari dalam feri


Pandangan Control room dari bawah

Posing time

Lepas keluar dari feri ni, bermulalah episod perjalanan yang panjang. Lagu Suasana Hari Raya dah 5-6 kali keluar kat radio. Masih gak tak sampai2 KL lagi. Lenguh kaki ....!


Salam kasih.

4 comments:

CikTipah said...

tak sempat jumpa kawan2 kt penang ke uols?

contohnye spt apek ketamkari feringgi?

kajangMaliKetamBunga said...

tak sempat jumpa Fasha Sanda kat penang ke uols?

kim salam iye kat dia...hihi

SeptemberSebelas said...

ciktipah,

tak jumper sesapa pun uols..kawan2 kat penang, ada yang masih beraya di kampung. contohnyer spt mamak hamedia.

SeptemberSebelas said...

kajangmali,

sapa itu fasha sanda??