Sunday, November 2, 2008

Cenderahati dari KK


Seminggu Temanku ke KK, untuk tugasan. Kelmarin selamat tiba dari KK dan baru tadi baru sempat berjumpa. Itu pun untuk waktu yang sangat singkat sahaja. Sekadar untuk bertentang mata. Dan kemudian dia keluarkan satu bungkusan kecil dari kocek.


Cenderahati dari Kota Kinabalu.



Aku ingatkan nak simpan je bungkusan tu dan buka kat rumah aje.. tapi Temanku nak jugak suruh aku buka bungkusan tu.. Bila dah bukak bungkusan, aku rasa macam .. "wah.. cantiknya gelang nih..." Dan dan tu jugak dia nak pakaikan kat tangan aku.. Aku duk kata kat dia, biarlah aku pakai sendiri... (sebab aku takut gelang tu tak muat kat tangan sebenarnya.. kan tangan aku kan ala2 comel gittew... hiks!) Tapi dia nak jugak pakaikan.. Malu sehh.. sebab kawasan tu ada ramai orang. And bila dah ada kat tangan... aduhai... perfect!! Love it!

Masa dia pakaikan tu... aku rasa macam semua orang di sekeliling aku hilang lenyap. Yang tinggal hanya aku & dia. Just the two of us... and a sweet memory...


Terima kasih, Temanku.


Salam kasih.

10 comments:

su said...

tanteknyerrrrrr kak...

su suke gelang cenggini!huhuhu...

beruntung kalo dpt..huhuhu!

SeptemberSebelas said...

Su,

Chantek kan... Pandai temanku pilih.. hiks!

kajangmalipening2lalatlagi said...

nak komen apa erk? janji bahagia lah kan hehe...

CikTipah said...

santek laaa uols.

teman uols tak belikan utk teman lain pada uols iaitu mek gak ker???

*larikkkkkkk

SeptemberSebelas said...

Kajangmali..


Amin... thank you :-)

SeptemberSebelas said...

Ciktipah,

Gelang kedai dua hengget nak? Hiks!

Zuer said...

best nyer..teman kak dib tu? laki ker pompuan yang bagi..nie mesti teman popuan yang bagi kan? pompuan jer yang bagi gelang nie... kalau laki yang bagi..mesti dier bagi cincin...ahakkssss

SeptemberSebelas said...

Zuer..

Sebelum bagi cincin... kena la bagi gelang dulu.. kan???? Hiks!

:: NbC :: said...

sweetnye...!

belajar sarungkan bracelet dulu b4 sarungkan cincin..

;-)

SeptemberSebelas said...

pinky beb,

heheheh :P