Sunday, November 2, 2008

November


Sedar tak sedar, sekarang dah masuk November ya... Lagi dua bulan akan masuk tahun baru 2009. November untuk aku tahun ini, adalah bulan yang penuh dengan aktiviti. Antaranya..

6 November (Khamis) - KL - Kuching
8 November (Sabtu) - Reunion @ Tribe, Holiday Inn Kuching
10November (Isnin) - Kuching - KL
15November (Sabtu) - Office Outing Day @ Jinbara, Kemensah ( Zuer has the details)
- 1st class of Semester 3
22November (Sabtu) - Satay date (first date) with Pinky @ Satay Samuri Kajang. Yeay!


November ni jugak, aku akan menjadi pemandu pelancong untuk Mokteh & Pokteh yang akan balik bercuti dari US. Tak sabar rasanya nak jumpa diorang. Miss them so much. Perkara pertama yang diorang nak buat bila sampai KL adalah ziarah pusara arwah ayah. Kemudian lepas beberapa hari duk kat KL ni, barulah balik ke KB.


November yang padat.. harapnya akan memberi kenangan yang indah.



Salam kasih.


8 comments:

su said...

jgn lupe berkongsi crite nanti yer!

SeptemberSebelas said...

su,

insyaAllah... cemana diet su?

CikTipah said...

nak terubuk masin!!!!!!

SeptemberSebelas said...

ciktipah..

mau ka?? nanti mek beli occay..

kajangmaliteringinmandiairterjun said...

full programme dah tu utk november..kat mana nak selit programme berkelah kat sg congkak?

nak satay.....

SeptemberSebelas said...

Kajangmali,

Sg. Congkak no problem.. Jom!

:: NbC :: said...

yeay...!

cant wait 2 see u Dibah..!
(pertemuan 'madu' gittew)

hahahhahhahha

SeptemberSebelas said...

pinky


of coz bebeh...!