Thursday, November 27, 2008

Kerna Aku Sayang Kamu



KERNA KU SAYANG KAMU - DYGTA


Seandainya, kau ada disini denganku
Mungkin ku tak sendiri
Bayanganmu, yang selalu menemaniku
Hiasi malam sepiku

Kuingin bersama dirimu
Ku tak akan pernah, berpaling darimu
Walau kini, kau jauh darikuKan slalu kunanti
Karna ku sayang kamu

Hati ini, selalu memanggil namamu
Dengarlah melatiku
Ku berjanji, hanyalah untukmu cintaku
Takkan pernah ada yg lain

Adakah rindu di hatimu
Seperti rindu yang kurasa
Sanggupkah kuterus terlena
Tanpamu disisiku, ku kan slalu menantimu

Seandainya, kau ada disini denganku
Mungkin ku tak sendiri
Bayanganmu, yang selalu menemaniku
Hiasi malam sepiku

Kuingin bersama dirimu
Ku tak akan pernah, berpaling darimu
Walau kini, kau jauh dariku
Kan slalu kunanti

Karna ku sayang kamu
Kan slalu kunanti
Karna ku sayang kamu



Been listening to this song, Kerna Ku Sayang Kamu over and over again... Cubalah!


Salam kasih.

4 comments:

linn said...

untuk ai ke lagu ni? ohh tengkiu yang. ai pun begitu jugak.

*larikkkssssssss

*opsss patah balik..

weh bila nak hit 10k ni. dah berapa kali aku masuk tak dpt2 lg. gile nih hehe.

nazzman ibrahim said...

ku juga sayang kamu ops hahaha

SeptemberSebelas said...

CikTipah,

Lagu ni kalau yu nak pun boleh... ai tak kisah baby.. u take care okay! hiks!


cuba lagi nok! sikit lagi nak 10K tu..!

SeptemberSebelas said...

Nazz,

Ops! Hahahaahhaa. Nanti jeles buah hati nazz, KakDib tatau aaaa! :-)