Thursday, November 13, 2008

Sotong Black Pepper

Masak Sotong Black Pepper untuk dinner malam tadi. Sedap... I love black pepper.. mungkin sebab lama duk kat Kuching, Sarawak yang terkenal dengan black peppernya.. Sedap.... Rasa nak je terbang balik ke Kuching dan santai di tepi pantai di Santubong.

Salam kasih.

6 comments:

kajangmalitetibalapar said...

selalu tengok sticker kat kereta or moto mat rempit....depa tulis kat sticker tu..tengok boleh, sentuh jangan.....

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...stressss stresss nyeer tengok sotong nih....bila sentuh, rasa screen pc uwaaaaa.. nakkkk rasa gak aaaaaaaaa!!!!

PUTUBAMBU said...

ish..ish..sedapnya..! terliur dah ni

sib baik kak dib tak tag siapa2.. ataupun tag putu lagi..

hutang char kuew tiau haritu pun tak buat2 lagi..hehehe

SeptemberSebelas said...

Kajangmali..

Hmmm... yummy... Sedappp..... :-)

SeptemberSebelas said...

Putu,

Jangan lupa na... selamat memasak! :-)

Beruang Madu said...

Kat sana ada yg segera macam yg meggi tu tak?? maksud Abg Bear serbuk lada hitam segera... main tuang tuang jer lepas tu tungu masak, campur sotong... tentu sedap sebab Abg Bear selalu guna kat daging

SeptemberSebelas said...

Abg Bear,

Ada... ada...memang sedap! :-)