Saturday, November 29, 2008

Walaupun - Part II


Ini adalah kesinambungan dari entry Walaupun. Bukan hanya cerita Cicakman je ada sambung-sambung dari Cicakman ke Cicakman2? Entry blog pun ada jugak occay!!!... Hiks!
(dari entry yang lalu...) ...walaupun.... hujan lebat & traffic jam segala... aku gagahkan jugak.. untuk ke tempat ini..





kerana
, aku ada sesuatu yang istimewa untuk CikTipah... iaitu...........





CikTipah, gigih mek nak snapy gambar-gambar di atas ini untukmu cikTipah....!!! Mentang-mentang uols tak ada sekali dengan iols di malam ittew... dia wat dek je kat kamera kecik iols occay...! Cuba uols perati.. langsung tak pandang pun ke arah kamera kecik ios tawww!!! Iols sentap occay!! Hiks!


Bukan macam kawan uols yang sorang ni.... Memula dia belum nampak kamera kecik iols, idok ler dia ni pandang ke arah kamera kecik ku ittew kan.....




..tapi.. bila dia dah ternampak kamera kecik ku ittew....



Terus posing senyum simpul uols!!!!!! Heheehehehe.. CikTipah, this Duda Terhangat DiPasaran semakin hari semakin charming kan uols....! What say u? Btw, en. Edry kirim salam pada uols. Tak sempat nak snappy gambo2 dia, sebab kitorang sibuk pokpekpokpek! (.... dah aku pi sensorang.. cemana nak posing2!...).


CikTipah, sekian sahaja laporan saya untuk majlis hari itu. Semoga terubat rindumu! Hiks!


Salam kasih.


6 comments:

ciktipah said...

nok.. sibbaik uol amik gambo duda terhangat ittew kt sini. btol laa nok nampak suwit dan berseri2 jer dia sekarang nih.

tp ehh...eh...sapakah gambo kt atas tu? spesel utk iol? ohhh mek tak ske lah. kan dah ckp mek tak ske org bujang oke!

* wah statement hikss.

SeptemberSebelas said...

cikTipah,

mek nak nyanyi lagu minang lah kat uols...

"baranak ampekkkkkk den nanti juooooo.. den nanti juoo... baranak _______ (sila isi tempat kosong dengan jawapan yang sesuai) den nanti juoooooooo den nanti juoooo"

a) 1
b) 3
c) 5


*larikkkkkkkkkkkkk!

ciktipah said...

lagu minang mek tak paham laa nok....


gitu!

SeptemberSebelas said...

Wah...! nak mek translate kah?? Hiks..

kajangmalisengihwalaupuntakfaham said...

lamakkk kuiz dlm bahasa minang...nak jawab camna nih???

adibah said...

Kajangmali,

Nanti i bagi u tutorial yek.. hiks!