Friday, November 28, 2008

Dugaanku


Pertama
sekali, lif tidak berfungsi. Oh.. no...! Kalau aku di tingkat 1 hingga 4 tu boleh jugalah turun naik dengan tangga. Tapi.. aku di tingkat belasan.. mau mencungap jadinya turun naik tangga. Terpaksalah share lift dgn blok lain.. Kalaulah

Kedua,Temanku tak dapat balik hari ke KL hari ini. Sesuatu yang agak serius telah terjadi dalam perjalanan pulang tadi, katanya. Aku risaukan dia. Kepenatan sudah tentu. Aku harap semuanya akan berjalanan lancar. Cepat pulang ya, Temanku...


Oh.. i'm worried.... *sigh

Ketiga, aku terlanggar kucing semasa keluar dinner tadi.!! Tiba-tiba je kucing tu melintas. Kuat juga bunyinya tadi.. saspen aku. Aku intai dari cermin pandang belakang.. tak ada pun kucing yang terbaring di jalan. Hmm... mungkin cedera aje kot kan...! Harap2nya begitulah.. Kepada semua pecinta kucing.. maafkan aku..!


Keempat, sampai ke kedai tempat dinner tadi, tiba-tiba blackout! Oh no...! Nasib baik tak lama lepas tu, ada letrik balik.


Ntah kenapa agaknya.. dari tadi semuanya tak kena. Tetapi aku terima semua ini sebagai dugaanku dari Allah.


Salam kasih.

4 comments:

ciktipah said...

isk isk iskk...bnyknye dugaan uol arini. yg 1st tu kt umah ke kt opis uol? kalo kt umah tu harus lapo balik bila naik dr dinner tu kan.

Zuer said...

miau...miau...miau....miau...MIAUUUUUUUU...siapa yang langgar aku tadi ha...Roh kucing datang,....Miau..

SeptemberSebelas said...

Ciktipah,

Lift rosak tu kat umah uols!!! Harus tercabut kaki iols kalo naik tangga!!

SeptemberSebelas said...

Zuer,

Eiiii....!!!! Takutnyerr!!!!! :P