Thursday, November 27, 2008

Terima Kasih Su...

Balik dari ofis semalam, ada notis dari Poslaju. Katanya ada parcel untuk aku collect di ofis Poslaju kat Brickfield. Hajat dihati nak pergi collect malam tadi, tapi hujan turun semalaman.. malas nak mengharung traffic jam time hujan2 ni. Balik dari ofis tadi, aku terus ke ofis Poslaju untuk collect parcel.




Yeay, tu dia.. Hadiah dari Su dah sampai!! Hadiah sempena jadi 10,000th visitor kat blog dia yang semakin hari semakin meriah itu. Terima kasih Su... First time akak terima hadiah sebagai pengunjung bertuah ni.. Selama ni akak pergi ekspo apa2 pun.. tak pernah pun dapat hadiah pengunjung bertuah.. Hiks!



Waduh....! Cantik banget mini-drawer (betul ke nama ni??) nih.... Terima kasih, Su. Love it so much! Su sertakan juga satu kad yang sangat comel dengan mesej "Semoga persahabatan kita berkekalan". InsyaAllah Su.. akak pun doakan yang sama.


Cantik.. boleh letak all the accessories dalam tu.. misalnya pin tudung, cincin, brooch dan gelang. Mini-drawer ni sangat cantik sampaikan gelangku ittew pun nak interframe jugak.. Hehehe..
Dalam perjalanan balik dari Poslaju tu, aku singgah di satu tempat. Untuk mendapat benda yang kuidamkan kelmarin.



Aduhai.. Nikmatnyaaaaaa... A&W Root beer float! Kalau dine-in lebih sedap dan menarik lagi kalau dibandingkan dengan kalau ditapau. Disebebkan aku sorang2, malas pulak la nak duk kat sana, sebab time tu ramai customer tengah makan.. lunch time kan.. Walaubagaimanapun, terubat sudah keinginan hati.. Alhamdulillah... dan terima kasih banyak2 Su.. Nanti buat contest lagi ye.. :-)


Dah nak sampai 10,000 reader dah kat sini... Uol reader yang keberapa, ye?


Salam kasih.

2 comments:

su said...

hehe...sama2 kaseh kak!

su kat kg ni...bese la kat cc..hehehe...

rindu banget kat blog akak!huhuhu..

nanti su balik ke slgr leh kite sambung coleteh lagik ek!

bye kak!

adibah said...

Su!!!

Balik cepat2 taw... ramai rindu kat Su ni..

U take care okay, dear.