Thursday, November 27, 2008

Indahnya...


Indahnya... kalau payment ni... untuk aku!!!!
Mari berangan..!! Selamat bekerja everyone..
Salam kasih.

10 comments:

nazzman ibrahim said...

kannnnn mesti best


salam singgah 9/11

ciktipah said...

erkkk...nak jugak payment cenggitu. nak keje apa ye nok? keje sapu sampah leh tak sb tu je yg iols layak.

SeptemberSebelas said...

Hi Nazz,

Tu lah kan.. tapi setakat perhati dari jauh je.. hehe..

Nanti datang lagi ya... :-)

SeptemberSebelas said...

CikTipah,

Weh.. orang jual besi buruk pun boleh jadi millionaire tawww! Jom!

Zuer said...

ermmm kalau duit rupiah nak buat aper? sekali sekala buat Above i milll tu pun nak masuk jadi N3
Ahkazzz...Hangit kan !!!!!!!!!!!!!!

SeptemberSebelas said...

Zuer,

Rupiah tu pun duit juga kan... Hmmmm...

linn said...

nak jwp gak komen dari zuer tu.

btol2 tu nok. rupiah pown duit gak. kalo bwk 13m rupiah pegi ke bandung.....haiihhh...syioknye. bwk 4 juta pun dah 3 beg balik, 13 juta????

SeptemberSebelas said...

CikTipah,

Kannnn!!!! Lets Bandung!

Zuer said...

siapa nak ikut zuer g bandung bulan 2 nie?

SeptemberSebelas said...

Zuer,

Boleh ikut ke? Hiks!