Monday, March 2, 2009

Mengenangmu


Mak...

Rindunya..
Nak berkongsi cerita
Nak dipujuk hati
Nak didakap erat
Nak digenggam tangan

Kalaulah mak masih ada....
Waktu ini..
Ketika hatiku begini..
Aduhai..

Al-fatihah.. untuk Mak&Ayah..


MENGENANGMU - KERISPATIH

Takkan pernah habis
air mataku,
bila ku ingat tentang dirimu
Mungkin hanya kau yang tahu,
mengapa sampai saat ini ku masih sendiri

Adakah disana kau rindu padaku,
meski kita kini ada di dunia berbeda
Bila masih mungkin waktu berputar,
kan ku tunggu,dirimu..

Biarlah ku simpan,
sampai nanti aku,
‘kan ada di sana,
tenanglah dirimu,
dalam kedamaian
Ingatlah cintaku
kau tak terlihat lagi
namun cintamu abadi

Biarlah cintaku
kau tak terlihat lagi
namun cintamu abadi..



Salam kasih.

8 comments:

zino said...

al-fatihah buat mama dia ... amin..

adibah said...

Amin.. terima kasih Zino..

KM-:) said...

al-Fatihah utk mama dan abah tersayang...aminn

rindu lak kat mak dah ayah kat kampung

adibah said...

KM,

Amin.. thanks KM. Jom balik kampung..!

PUTUBAMBU said...

al-fatihah dari putu..

cokolat said...

al-fatihah jua utk ayahbonda mu, dib.
semoga aman di sana dan ditempatkan di kalangan orang2 yang beriman...

adibah said...

Amin..Putu, terima kasih.

adibah said...

Cok, kadang2 rasa cam sunyi sangat.. rasa macam sangat kehilangan.. time tu la ujan lebat.. :-(

Terima kasih, cok. Mudah2an.. Amin..