Friday, March 20, 2009

PakLi After Spa


Petang tadi ke Shah Alam lagi.. for another spa session. Sambil meng'spa'kan diri tadi, kawan aku suggest untuk aku amik Slimming Package.. yang harganya.. errr.. dah nak dekat separuh gaji aku yang seciput nihh! Packagenya agak menarik.. Satu sessi ambik masa 2 jam setengah seminggu sekali untuk dua setengah bulan (10 session). Hmm.. ni kena fikir banyak banyak banyak kali nih.. CikTipah, u intersted?? Jom!


Bila dah selesai meng'spa' tadi, aku ajak kawan aku & the ladies dinner sekali. Early dinner at PakLi Kopitiam yang selalu disebut2 tu. Kali pertama ke PakLi, aku tak tau nak order apa. Banyak pilihan dalam menu.. Since aku dah biasa order Nasi Rendang Ayam kat OTWC, kat sini aku try Nasi Lemak Special PakLi (err.. tak sure betul ke tak namanya..).


Aduhai..nasi lemak + ayam kari + sambal sotong + tauhu + telur + serunding kelapa penuh sepinggan! Banyak giler..! But for the white coffee.. secara peribadi, aku rasa Cold100 adalah pemenangnya..


Nanti, kalau singgah di sini lagi, aku nak try menu yang berbeza... Mmm... should i take the package ya...?


*Pikir... pikir.. pikir...


Salam kasih.

12 comments:

zino said...

macam mana nak menyelim tu makan makan baik je hehe

adibah said...

Zino.. tau takper... hehehe.. yang ni makan 1/4 je.. tak selera lah..

kueh bakar said...

aku pun nak buka spa laaa...
ahaksss...

Anonymous said...

slimming program? rega separuh gaji uols? 10 sessions jer? nahhhhh...not interested! hahah.

ko gila byr ribu2 then suh mkn sup sayur jer. abis roti tolo aku? pastu 10 sesi tu harus tak cukup. mesti suh makan suppliment lg kan? uols tau laa aku kalo suh mkn2 menda nih.

takpe..sila laa uols pegi dulu. kot2 pas tgk testimoni yg berjaya tetiba mek plak minat nnt kang.

eh..panjang lak komen aku.

adibah said...

kuehbakar,

kalau kau buka spa.. akulah orang pertama..

... yang akan mintak complimentary package..! hahahahaha

adibah said...

ciktipah,

slimming programnya ngak perlu jadi herbivour ya.. bisa aja dong.. makan apa2 aja.. asalkan secara minimal dan yang paling penting

kamu harus nikmati makanan itu secara enjois!! (aku pinjam kata2 hikmat ini dari orang yang selalu nyebutin nya ama aku..)

roti tolo ittew.. bisa aja dimakan.. yang penting.. kuahnya ittew diketepikan.. dan makannya dikit aja.. separuh untuk i.. separuh lagi yew habiskan..

Gittew..!

Ad said...

ada money guarantee back in 60 days x?

coba lahh..pasni kalau sukses, jgn x nak tegur2 ad plak

adibah said...

Ad,

Takda money back guarantee pun.. kalau sukses.. i ngorat u lah dinda.. huhuhu

Ana Ali said...

slimming..bukan ari tuh ko kata nak ambik packa "Makan hati Berulam jantung " ker? pasti nya yang itu lebih berjaya...jgn marah ya !

adibah said...

Ana,

Memang tengah on that diet program. Masih lagi..! Huhu

Anonymous said...

saya cuma mampu lihat dan pandang je, saya pun berdiet tapi hujung-hujung bulan je.

harga package mahal mana pun belum tentu berkesan menurunkan berat badan dan mengekalkan berat yang sesuai, kalau tidak, takkan ada orang kaya besauuu kan. kalau berjaya pun mungkin masa program tu berjalan je, stop program...mendadak dadak balik hehe.. the best thing is amalkan healthy eating sepanjang hidup dan pengambilan jumlah energy yang sesuai dgn jantina, umur, aktiviti harian kita. google je healthy eating ..bersepah info.

adibah said...

Mmm.. the nutritionist has spoken. Baik encik.. jadi maknanya.. encik pun tak setuju ler saya masuk program itu ye? /me angguk-angguk geleng-geleng