Tuesday, November 18, 2008

Jawab Tag Lagi..

Tag lagi.. kali ini dari Zuer. Aduhai.. zuer... apa kata snap pic workstation KakDib pastu tolong letak entry?? Kan sama je dgn workstation Zuer.. sah2 duk ofis yang sama.. Haha..



Inilah workstation aku yang sekangkang semut sahaja besarnya.. Our job nature makes us unable to have our own personal space. So, no partition whatsoeva.. it's a very open space.. seluas mata memandang. Workstationku sekarang ni ada banyak borang itu ini.. Banyak admin work yang aku kena settlekan..Especially appraisal for my team members. Kan dah hujung tahun.. maka telah masuk waktu appraisal bagi semua.. Borang cuti pun dah semakin 'membiak' sebab semua perlu habiskan cuti masing2 sebelum year end. Hmmm.. OT claim form pun ada jugak.. itu pun kena check jugak..


Rules:

Snap work station anda then... taruk link blog anda kat bawah gambar work station anda... iaitu bersebelahan dengan link-link blog yang ada.. tengok contoh yang dibuat nih... begitulah seterusnya sampai bila-bila,ok...sekiranya tag ini berkembang... pasti akan ada banyak link-link di bawahnya... kalau tak... terencat la dia... ha ha ha...lastly...tolong pass tag ini pada tujuh (7) blogger lain...pass la pada siapa-siapa..



Aku tak tau nak tag sapa...sebab kebanyakan bloggers yang nak aku tag telah ditag oleh bloggers yang lain.. nanti jadi double entry pulak kan... Oleh kerana itu, aku tak nak tag sesiapa.. tapi kalo ada sesiapa yang nak buat tag ni.. silakan ya.. Tapi ada sorang je yang aku nak tag.. iaitu..


CikTipah.. sila jawab tag ini..! Terima kasih.. :-)


Salam kasih.


4 comments:

Zuer said...

kemas dan bersih jer kan atas meja tu? semua barang tersusun.... selalu?

su said...

hehe...kemas je...kalo meja su sblom kemas bertindih segala2! hikhik!

(nanti check email yer kak)

adibah said...

Zuer,

Kemas la.... mana ada sepah2.. Cuma sorok mousepad yang dah tak cantik tu... Tak caya.. pepagi esok sebelum subuh, pi tengok ok!

adibah said...

Su,

Time keje memang la kelam kabut sikit. Bila dah nak balik tu.. kemas dah...