Monday, November 24, 2008

Monday Blues..



Monday blues. Awal pagi, need to fetch Acik dari Hentian Putra. Bus delayed for an hour.. Plan B activated! Aku sign-in di ofis dan setengah jam kemudian, aku terpaksa keluar semula ke Hentian Putra. Aku ambil masa sejam untuk fetch, drop & go. Sampai ofis minta tolong Nora untuk tapau breakfast dari cafe. Takkan ler aku nak lepak breakfast di cafe sedangkan baru je sampai ofis semula..! Melampau ler kan......!


Temanku keluar kota lagi... kali ini ke utara Semenanjung. Nak jumpa sebelum pergi.. aku tak sempat nak beli apa2 untuk bekal dia travel... nak gi convenience store kat cafe pun tak sempat.. jadi aku cuma bagi teh ais yang masih berbaki untuk dia. Sharing is caring.. kan... ! Hiks! And something pops up again!!! Malas nak cakap lagi hal tu.. bak kata Temanku, enough is enough!



Bila dah habis kerja.. barulah aku boleh start prepare untuk team members' appraisal. My workstation penuh dengan segala kertas... see.. sepahkan.. compared to gambar untuk entry yang satu lagi nih... memang sepah merata-rata. Kertas sana sini..



Tak sempat nak lunch hari ni.. Masak air panas dan prepare Neskepe 3in1, enak dimakan bersama biskut kering.. Teringat pula pada entry CikTipah tentang biskut kering. Hmmm.. sedapnya.. cicah rendam biskut kering dalam cawan time sejuk2 dan lapar tadi. Alhamdulillah, sebelum 7pm, segala dokumen untuk appraisal dapat disiapka.. Ada error. Mujur Zuer tolong check data yang aku key-in tadi. Thanks for ur help ya..


Isnin ini sangat panjang... aku rasa sangat letih... dan sangat ngantuk... Need a good sleep. Gudnite.


Salam kasih.

4 comments:

Anonymous said...

wahh..biskut kering uol wholemeal lagik. mkn tiga keping je lak tu. diet kah?

apsal tak mkn tghari? kt bank kan ada cafe.

adibah said...

CikTipah..

1. Bukan diet.. tapi:
a)malas nak gi tingkat 6.
b)takda mood nak makan.
c)banyak kerja nak settle.

Gittew!

Zuer said...

tau tak per...hangit...sangat atas meja tu kan !!!

adibah said...

Zuer,

Ye lah.. hangit....