Sunday, June 21, 2009

Birthday Gal Makeover


Hari ni, pukul 8.30 pagi tadi, genap umur Dikna 9 tahun.. Hari ni nak buat majlis kecil2an. Panggil kazen2 & jiran2 yang rapat dengan dia. Dah beberapa hari, dia request kat mama dia nak gi buat makeover...


Gambar sebelum


Semangat dia bangun awal pagi. Pukul 9 dah ajak nak gi salon. Sampai kat salon, tengok2 salon tutup lagi. Terus drive ke Tesco, Kajang... untuk beli party kit sikit2.. Balik dari Tesco, intai semula salon, tengok2 dah bukak.. Jadi, sessi makeover pun bermula..


Gambar sedang



Gambar selepas. Budak2 sekarang ni... macam2 request. Bila dah siap begini lurus rambutnya... bila sampai rumah, duk ngadap cermin.. duk adjust2 rambut, duk sikat2 rambut, duduk dah tak boleh sandar, baring pantang sekali. Hehe..


Kemudian, lepas solat zohor.... bersambung... hiks!



Salam kasih.

4 comments:

edzlin007 said...

happy birthday dikna. kecil2 dah pandai melaram

adibah said...

edzlin,

thank you.. hobi dia tu.. hhehe

Hazey said...

Nok,

Bagitau Dik Na, have a belated happy birthday dear, semoga berjaya dunia akhirat ya... cayang, kiss kat pipi tu..mmmmuuuuaaahhhh

adibah said...

Hazey,

InsyaAllah nok.. Terima kasih..

Pipi akuko takmo kiss ke nok? Ekekeke