Sunday, June 7, 2009

Hutang Bergambar, Dibayar Bergambar Juga


Aku telah ditag oleh CikTipah the vass yang mana telah ditag oleh AfiqTheTokeyDurian.. yang telah ditag oleh sapa aku pun tak tau..


anda rasa anda hot?
hot..! sebab hari panas.. bopoloh2 dah nihhh :-)


upload gambar kegemaran anda


kenapa suka gambar nih?
bila dah warm up.. adrenalin semakin gabommm.. mestilah keluar api.. kau sehangat api.. kau membara!! Ekeke. Eh.. masa ni kat BB Plaza ye nok? Lupo lak den.. (kalau nak tau gambar sebenar.. picit di sini..hiks!)


bila kali terakhir makan pizza?
tak ingat.. ada sesiapa nak belanja aku pizza?

lagu terakhir yg anda dengar?
anuar zain - perpisahan.. sob!sob!

apa yg anda buat selain selesaikan tag ini?
nak baca buku citer yang dah lama aku abaikan begitu saja...

selain nama anda sendiri, anda suka dipanggil ngan nama apa?
bukan suka dipanggil.. tapi pernah dipanggil shasha cheah!! hehehehehe.. kenapa? jawapannya ada di sini..

mangsa tag seterusnya?
m.a.l.e.h.n.a.k.t.a.g.o.r.a.n.g.



Salam kasih.

12 comments:

ciktipah said...

woihhhhhhhhhhh...

patut laa cepat sgt menjwb gambar pelesu ropanye. kena mintak royalti laa cenggini.

adibah said...

ciktipah,

huhuhuhuhu .... chantek tak gambar kami berduwaaa?? :)

fara said...

ini tak adil !!! saya membantah sekeras2nya... saya nak jumpa anuar zain !!! nak tiket harga rm250 punya jugak.. cik sept 11 kenalah belanja saya..

adibah said...

fara,

jom! :-)

Tijah said...

mmm...tiada keserasian disittew. wakakakak...

adibah said...

Jah!! Ko memang!! Hiks! :P

pEts LovEr.. said...

wah dibahh...asal boleh jerk ko ngan anuar zain tuh...

adibah said...

hehehehe... :-) serasi kan??? hiks!

zino said...

siapa sebelah anuar tu.. hehe

adibah said...

Zino, kawan saya.. saya tukang amik gambar hehehe

sitekateki | dD said...

nanti kita gi konsert anuar kat IB ek...
then kita snap pic banyak2 ngan dia ok...
hehehehe

adibah said...

DD pergi jugak? mmm best.. best...! :-)