Friday, June 26, 2009

Ulangtahun KureKureKu


Hari ini, KureKureku sudah 3 tahun... Banyak jasa dah KureKure ni pada aku & family, meluncur sana dan sini.. dari KL ke Utara, Selatan, Timur dan Barat. Nasib baik KureKure tak boleh terbang atau berenang.. kalau tak mungkin sudah ke Sabah dan Sarawak juga..

KureKureku sedang beraksi.. cruising smoothly..
balik dari Sg. Congkak hari tu..


Terima kasih KureKureku.. Jaga diri ye.. Jangan merajuk.. Jangan sedey2.. Jangan sakitkan diri... Aku sayang kamu KureKureku... Nanti kalau ada rezeki lebih... aku bawak kau pergi makeover ye.. kita buat tranformasi.. (tapi tak tau bila lagi.. hehehe)..



Happy birthday, KureKureku..!




Salam kasih.

10 comments:

farayassir said...

happy besday kurekurekurekure... rasa mcm baru lagi..tp dah besaq panjang dah.... waaa..waa..waaa..

Tijah said...

kobau kirim salam kat kura2...

khairul onggon said...

semekum kurak2 ku laju berlari.. ehek... wah sik ngajak pegi sg congkak eh.. kmk limpas jak sia, sik penah pegi sia..

ciktipah said...

hepi besday kurekure. ada acara tiup2 lilin tak nih? kang post kek sket ye!

nAd said...

eits..tangan sape tu??hehe

adibah said...

fara,

kurekure says Thank You, Auntie.. hehe

adibah said...

Tijah,

Kure2 kenyit2 mata kat Kobau.. hehe

adibah said...

Onggon,

Kurak2 senyum ajak nya ari marek. Kelak inggah jak kita di congkak nun, mun dah melimpas ok?

adibah said...

ciktipah,

kure2 on diet.. tak selera makan katanya.. huhu

adibah said...

Nad,

heppp!!!