Saturday, June 27, 2009

Duk KopiBin

... sambungan dari entry yang ini...

Sampai Pavilion, ish.. ramainya orang.... Pak Arab paling ramai.. Time ni dioarang masih cuti2 Malaysia lagi ye? Ingat nak duk kat Staabak, tapi ramai orang.. full hse.. tempat nak cocok charger pun takdak... Terus jalan2 cari tempat.. akhirnya kami sebulat suara setuju untuk duk kat KopiBin.. Orang tak ramai.. tempat cocok pun ada..


Ini kami punyer..


Ini kami punyer.. kongsi-kongsi


Kami kongsi-kongsi



Ini aku punya.. yang paling aku suka..


Sangat best!! Lepak borak tak hengat..!! Macam2 hapdate cerita.. hehe. Dalam masa yang sama.. sesuatu telah berlaku dengan jayanyer...! Yeay!!! Bagai bulan jatuh ke riba.. bagai mimpi jadi realiti.. seperti orang yang mengantuk..disorongkan bantal.. dipasangkan aircond.. diselimut dengan selimut toto.. dipeluk dari belakang...! Indahnyerrrr..... hiks!!



Nantilah aku cerita dalam entry akan datang... (dah makan hikayat 1001 malam pulak bersambung-sambung nehh)




Salam kasih.

6 comments:

sitekateki | dD said...

hamboiii...
x ajak adik dD punnnn...

adibah said...

Adik dD yang comel..

Bukan ke di waktu ittew adik sedang bergumbira menonton konsert Dato' Siti Nurhaliza....?? Hehe

Len kali kita gi lepak sesama ye...:-)

zino said...

nampak kek terus lapau hehe

adibah said...

zino,

kek tu memnag sedap...!!! yummy

edzlin007 said...

aduh...napela baca blog malam. kan dah teliur. tak pasal2 esk ku keluar cari coffee bean... :p

adibah said...

edzlin,

hehehe.. sajer.. bagi idea nak makan apa esok.. :-)